Jula Norge AS har 100 påmeldte til Oslo Maraton hvert år!

Å melde seg på som et lag eller en bedrift kan skape god motivasjon til å trene året rundt, og Jula Norge AS er en av de bedriftene som holder (h)jula i gang året rundt for å motivere sine ansatt til årets store treningsmål, Oslo Maraton!

– I Jula er vi opptatt av samhold og fellesskap. Oslo Maraton er en perfekt mulighet for oss til å kunne gjøre noe sammen og til å heie på hverandre. For oss er det viktig at alle våre medarbeidere skal kunne delta, det skal være et sosialt arrangement for alle, sier Natalie Bratt, HR Business Partner i Jula Norge. 

Jula Norge stiller både mannesterke og kvinnesterke under BMW Oslo Maraton.

 

-For oss er Oslo Maraton mer enn bare et løp, det er en sosial begivenhet hvor vi treffer kollegaer fra hele landet. Vi markedsfører Oslo Maraton aktivt ut til våre medarbeidere gjennom hele året, med fokus både på det sosiale, helsefordelene og det å kunne trene sammen mot et felles mål. Vi arrangerer også felles middag for våre medarbeidere etter løpet for å feire et godt gjennomført løp. Vi opplever at våre medarbeidere snakker mye om Oslo Maraton og at de gleder seg til arrangementet.

MELD PÅ BEDRIFTEN DIN TIL BMW OSLO MARATON!

Jula bruker å være rundt 100 påmeldte til Oslo Maraton hvert år, og på det meste har de vært rundt 130-140 påmeldte.

-Vi er veldig stolte av at vi har medarbeidere fra hele Norge som kommer for å løpe Oslo Maraton!

Jula Norge holder seg aktive hele året, med felles løpetreninger man kan være med på. Hvert eneste varehus har et eget helsebudsjett som går til helsefremmende tiltak og i deres medarbeideravis skrives det mye om Oslo Maraton.

Oslo Maraton har skapt mye samhold og treningsglede innad i Jula.

Enkelte varehus lager samtidig interne konkurranser seg imellom, både når det gjelder trening, løpetider og antall påmeldte.

-For oss er det viktig å få med lederne våre, de går foran som gode forbilder noe som motiverer medarbeiderne til deltakelse Og flere av medarbeiderne våre har nettopp det å slå tiden til lederen sin som mål:)

For Jula bidrar Oslo Maraton til å bygge samhold innad i bedriften.

-Man trener mot en felles opplevelse som er helsefremmende, og dessuten har du alt det sosiale rundt! Mestringsfølelsen og stemningen i løypa! Man blir utrolig inspirert av å løpe Oslo Maraton!

MONICA
GUTUEN

AMBASSADØR

Alder: 45

Bosted: Bærum

Distanse under BMW Oslo Maraton 2020:
Jeg løper halv, og satser selvsagt på å ha det bredeste smilet hele veien.

Tidligere deltagelse på Oslo Maraton:
«10 for Grete» 2013, Halvmaraton 2014 og 2015, 2017 og 2018 og maraton i 2019.

Tre ord som beskriver meg:
Utadvent, Smilende, Energisk

Instagram: @muddylicious